close

I can be tough
我可以很難搞
I can be strong 
我可以很堅強
But with you,
但當我和你在一起時,
It’s not like that at all
我完全不是那樣的
 
There’s a girl that gives a shit  
有個女孩裝作玩世不恭
Behind this wall you just walk through it
但你卻輕易地走進了她的心牆
 
And I remember   
而我記得
All those crazy things you said
你說過的所有瘋狂的事
You left them running through my head
你讓這些話在我的腦海中縈繞
You’re always there, you’re everywhere
你一直在那,你總是無所不在
Right now I wish you were here
但現在我多希望你就在我身邊
 
All those crazy things we did
我們做過的所有瘋狂的事
Didn’t think about it, just went with it
不要再想了,只想和你相伴
You’re always there, you’re everywhere
你一直在那,你總是無所不在
But right now I wish you were here
但現在,我希望你就在我身邊
 
(Chorus)
 
Damn! Damn! Damn!
該死的!該死的!該死的!
What I’d do to have you here, here, here
我該怎麼做才能讓你回到這裡,在這,在這裡
(I wish you were here)
我希望你在這
 
Damn! Damn! Damn! 
該死的!該死的!該死的!
What I’d do to have you near, near, near
我該怎麼做才能讓你在我身邊,身邊,身邊
(I wish you were here)
我希望你在這
I love, the way you are
我就是喜歡你原本的樣子
It’s who I am, don’t have to try hard
這就是我,不想去偽裝
We always say, say it like it is
我們總是這麼說,一切就是這樣
And the truth, is that I really miss
而事實上,我真的很想你
(Chorus)

 
Damn! Damn! Damn!
該死的!該死的!該死的!
What I’d do to have you here, here, here 
 我該怎麼做才能讓你在這裡,在這,在這
(I wish you were here)
我希望你在這
 
Damn! Damn! Damn!
該死的!該死的!該死的!
What I’d do to have you near, near, near
我該怎麼做才能讓你在我身邊,身邊,身邊
(I wish you were here)
我希望你在這
No, I don’t wanna let go
不,我再也不想放手
I just wanna let you know
不,我只是想要你知道
That I, never wanna let go
我不願放開你
Let go oh oh
放開你

arrow
arrow
    全站熱搜

    薰 薰 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()